Seda0651 Bebeğim daha 42 günlük doktor gaz sancısı olduğunu soyledi çok ağlaması oluyor . Gaz damlası verdi fakat pek emin olamadım . Siz neler kullandınız acaba
Balkupum2505 Seda0651 agulini bitkisel ve bagirsak düzenleyici dogal.. tek gecerim doktorunuza danisarak deneyin derim
Mirka8696 Seda0651 nurse harvey colex şurup bebegime tek iyi gelen oldu. Mukemmel gaz çıkarıyor verdikten 10 dk sonra basliyo cikarmaya resmen
1bebek1annee Seda0651 merhabalar,ben biogaia kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Bi deneyin isterseniz.