Sunayusuf Bebeğim 4 aylık 1 ay öncesinden salyasi akmaya başladı çok huzursuz 1 haftadır diş mi çıkarıyor acaba ne yapsam bebeğim rahatlar
Ayazmom1 Sunayusuf oğlum 3 buçuk aylık salyası akmaya başladı bizimkinizde dişmi acaba erken gibi ama
Minigimm16 Dış çıkarmak için erken diş etleri kaşınıyor bizim 4 ay 17 günlük oyyy zor geçiyor dış kasiyici kullanabilirsinz
Minigimm16 Sunayusuf onu bende düşündüm ama çok erkendir diye almadım karanfil ve zeytinyağı tarifi vardı nette onada korktum alerji olur diye 🤦fazla takintiliym sanırım
gvseyfi Sunayusuf Benim bebeğimde 4 aylık fazlasıyla akıyor doktora sorduğumda bu aylarda normal demişti jel ne işe yarıyor ?
Yasolinne Sunayusuf Benim bebeğim de 4,5 aylık. Neredeyse 3 aydan beri salyası akıyor. Eli sürekli ağzında damağını kaşıyor. Ama huzursuzluğu yok.