s_enil_ay TugceTOK slepy sensitive guzel. Prima hassas da var yenidogan icin yesil paket. O da guzel. Molfix yeni dogan islak mendili de guzeldi
DefneNil_ TugceTOK sleepy sensıtıve kullanıyorum çok iyi geldi bize molfixin ıslak mendilide çok güzel onuda kullanmıltım
Eymenegeli Dogdugundan beri molfikx yenidogan kullaniyorum biyutuda cok guzel kalinligida , hem pisikde yapmiyor hic bide her kakadan sonra muhakak krem surerim gun icindede zeytin yagi surmeye özen gosteririm
Birprensesannesiii3850 Unibaby classic kullanmistm baya kalınlığı vs çok güzeldi Şuan civilin kujju markasni kullaniyorm ondanda memnunum
nurelem TugceTOK ıslak mendil hiç kullanmadım, bebek yağı ve pamukl kullandım hiç sorun yaşamadım bebek yağı onerirm
vildanamine TugceTOK doğduğunda uni baby kullandı bir ara prima kullandı sleepy de kullandi ama uzun zamandan beri kaynatılmış ılımış suyla bebek pamuğu kullanıyorum
_YanakReisinAnnesii TugceTOK benim bebeğim de çok hassas molfix yenidoğan da kızarma olmuyor sadece bi ara başka bi ıslak mendil kullandım mahvoldu geri molfixe geçtim düzeldi hemen
Metekaran ikiprensannesii2 hanımefendi tercih meselesı ben beğenmedim bana göre leş .parasından bahsetmiyorum ayrıca minies uygun bir marka ama cok başarılı.herseye atlamayın anlamadan
MinikOsman TugceTOK doğduğundan beri sleepy natural yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum şuan 15 aylık. En doğal ıslak mendil bu bence hiç pişik falan yapmıyor saf su ve pamuktan üretiliyor.
Eceninannesi33 TugceTOK sleepy yenidoğan bambu çok beğeniyorum dokusuda yumuşacık indirimleri takip edin Trendyol da 12×40 64 tlydi
Metekaran MinikOsman sanane benim tercihimden zevkimden keyfimin kahyası değilsin ya 🤣🤣evet beğenmedim iğrenç bir bez hahahahahaa