Bebegim 4 aylık ilk burnu tıkandı bı kac hafta gecti öksürük basladı doktora götürmüştük ama ayı daha küçük olduguu için ilaç veremedi bir tek asist verdi onu kullanıyordum balgam söktürmesi için dün yine öksürügü hiç uyutmadı tekrar götürdüm akciger filmi çekildi bıgazlarına bakıldı aglamaktan bogazları şişmiş balgamda atamadıgı için cigerlere inmiş antıbıyotık vede şurup verdi dünden beri kullanıyorum ama öksürügü çok arttık uyuda baslıyor ne yapabılırım rahatlaması için bilemedim lütfen yardımcı olun