pinar5595 Bebeğime oto koltuğu siparişi verdim. Allah korusun ani bir kaza olsa fren olsa bebek için çon tehlikeli. Eşim bir şey demiyor ama çevremde bazı arkadaşlarım annem ve kardeşim gereksiz olduğunu ima ediyorlar çevremde de çocuğu için oto koltuğu kullanan hiç kimse yok. Ben gerekli olduğunu düşünüyorum biz emniyet kemeri takıyoruz bebeğimize niye takmayalım o daha önemli siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Neslihanbew pinar5595 ben kullanıyorum ve çok rahat ediyorum. Bazen şirket arabası ile geliyor eşim onda oto koltuğu yok 5 dk lik mesafelere gitmek zorunda kalıyoruz o 5 dk 1 saat gibi asla durmuyor babası ile araba sürmek istiyor her düğmeye basmak istiyor arabada yürümek istiyor zıplamak vs asla durmuyor 😀 ama oto koltuğuna koyuyorum elinde oyuncağı yola bakıyor bizle konuşmaya çalışıyor vs o mutlu ben mutlu 😀He arada uyuyor şuan 22 aylık 9 aylık tan beri orada kendisi
VelardaEdiz pinar5595 doğru düşünüyorsunuz tabiki de doğduğundan berğ öyle 1 yaşına kadar pusetiyle bağladım şimdi de oto koltukta oturuyor
Kereminannesiii pinar5595 kaza yapmış biri olarak emniyet kemeri de oto koltuğu da çok önemli. Bende oğlum için araştırıyorum. Öncesinde oturmak istemiyordu ama şimdi koltuğa oturmak dışarıyı izlemek hoşuna gidiyor. Kulak asmayın hiçbirine
Ozge_AyazEfee pinar5595 En gerekli şeylerden biri ✌🏻 Hem güvenlik için hem de sizin ve bebeğinizin konforu için 👍🏻
Deletedmom5284 Parasını siz verdikten sonra kimi ne ilgilendirir yani, birde kimseye söylemenize gerek yok oto koltuğu aldım sipariş verdim bugün yarın gelir diye, fikirlerini bu kadar önemsemeyin başkalarının 😘
bikerem pinar5595 su an 14 aylik olmak uzere ve dogdugundan beri aracta oto koltuğunda. Bir besik yatak ne kadar gerekliyse otokoltuk da o kadar gerekli,
Gizoooo pinar5595 canım tabiki gerekli 12 yaşına kadar zorunlu ve cezası var. Rabbim korusun ama benim kuzenimin kızı araba kazasızda öldü kucaktaydı 2 yaşındaydı ne zaman başımıza ne geleceğini bilemeyiz.
RainOverMe pinar5595 gereklı ama benım kızım hareketlı kullanmıyor. Yarım saat zor oturur ama o yarım saat bıle benım ıcın cok onemlı, gule gule kullanın kazasız belasız🤗🙏🏻🌺
mrvklyc pinar5595 Tabi ki çok gerekli hem rahatı için hem güvenliği için en iyisini yapmışsınız. Benim bebeğim doğduğundan beri kendi koltuğunda oturup gider rahat rahat🌸
YeniAnneIstanbul pinar5595 Nasil yani oto koltuk kullanmayan bebek/cocuk sahipleri var mi? Cok sasirdim. Eh yolda polis vs. Girse ceza yazmiyormu? Tabiki gereksiz degil siz iyi yaotiniz bebeginizin guvenligi 1 numara 😊
Ssssraa Oto koltuğu lüks değil ihtiyaçtır. Kesinlikle şart, olmasa ne yapardım bilmiyordum. Çocuk önde benimle beraber oturamaz, eli kolu durmuyor ki asla güvenli değil. Arkada kemer bağlasam bebek için yine güvenli değil ve camı seyredemiyor vs.
DenizSerap pinar5595 tabii ki gerekli çevrenizdekilere bakmayın siz sizin hayat tarzınız onlarla aynı değil. Ben her hafta sonu ve sık sık gezmeye giderim arabada oğlum oturup etrafı izliyor ben de onunla ilgileniyorum bazen de eşimle sohbet ediyorum.