Glcn-3 ben okadar memnunum ki iyikilerimin başını çeker. Hala öğlen ondan sallayarak uyur 7 aylık. Koyuyorum ayağımla bastırıyorum ne beni yoruyo ne de elim kolum dolu :) şimdi öğrendi kendi kendini sallıyo oyalanıyo :) daha uygun fiyatlısı da var bütçeniz hangisine el veriyosa kesinlikle alın. Bebekler sağa sola sallanmaktansa aşağı yukarı sallanmayı daha çok seviyorlarmış anne karnındaki gibi .