9 haziranda doğum yaptım 60. Günümde spiral taktırdım. Spiraldan sonra 1 kere normal adet oldum. Sonra 3 ay olmadım. Bu ay geldi adetim ama resmen iki adet peş peşe oldum. Bu 3 ay aralığında lekelenmelerim vardı doktor spiral olunca 6 aya kadar normal dedi emzirdiğin içinde normal dedi. Daha sonra adet olmuyorum diye gittiğimde emziren annelerde normal dedi ultrosonla baktı her şey normal dedi. Bı ay adet oldum 10 gün sürdü lekelenmelerle birlikte üç dört gün geçti sonra tekrar başladı doktora bir ay önce gitmiştim sorun yoktu benim gibi adet olmayıp olmayıp sonra uzun süren var mı