Kızlar çok kötüyüm. Resmen regl günümü unuttum . Geçen ay hangi gün olduğumu hatırlamıyorum. 20li bisey olduğu kesin 23 sanıyordum ama olmadım bakalim ay sonuna kadar inşallah olurum. 15 aylık meme bağımlısı bi kızım var kıyamıyorum ona. Gerçekten hiç beklenmedik bisey belkide daha olucam inşallah. Hic hazır değilim regl olmayı dört gözle bekliyorum. Dua edin 😞😞