Kızlar oğlum 13 ayına daha yeni girdi. Fakat son 1 haftadır aşırı huysuz ve asabi. Yani sinirlenmeyi öğrenmiş. Bişey yapamayınca, istediği bişey olmayınca hemen sinirlenip elinde oyuncak filan varsa yere fırlatıyor. Babasıyla çok dikkat ediyoruz halbuki. Yani önünde sesimiz yükselmez, hele de bişeyler falan asla tutup fırlatılmaz. Hiç böyle şeylere şahit olmadı. Bu dönemlerde olan bişey mi acaba yoksa sıkıntı bizimkinde mi? Neler yapmam lazım bu konuda, nasıl yaklaşmam lazım beni aydınlatır mısınız lütfen?