Merhaba güzel anneler😊
Bişey sorcaktim sizlere benim bebeğim. 4ay 8 günlük ve sabah 8 gibi uyandirip emziriyorum (çünkü benle bir dükkana geliyor orda bakıyorum). Sonra dükkana gelene kadar uyanık oluyor dükkanda tekrar emzirip uyutuyorum saat 12 yada 1 e kadar uyuyor. Uyanınca emziriyorum 1 saat bilemedin yarım saat oynuyorum onla sonra tekrar uyuyo yine uzun bı süre uyuyo kalkiyo iyi oyun derken akşamı ediyoruz bu şekilde. Şu 2 gündür her akşam erkenden uyuyan çocuk uyumak istemiyor bu kadar çok uyuması normal mi bide diyolar çocuğu bu kadar çok uyutma iyi değil ama agliyor uyutmayinca huzursuz oluyor.