Ah ben de aynı durumdayım. Biraz önce sağdım, 5 cc bile çıkmamıştır. Bebeğim de 3 aylık ,biberonu bıraktırdım alıştırma bardağına geçtim onun ucu biberon gibi değil diye.Ama yine de memeyi tutmuyor , süt yok diye emmiyor, o emmeyince süt olmuyor tam bir kısır döngü. Full mama ve sağdığım 3-5 kaşık anne sütü ile gidiyoruz :((((