Merhaba anneler oğlum 3 aylık maalesef doğduğundan beri aksilikler peşimizi bırakmadı doktor ihmali yüzünden 10 gün hastanede kaldı küvezde ben ameliyat oldum 5 gün hastanede kaldım covid olduk 1 hafta kayınvalidemde kaldı hep ayrı kaldık yavrumla hiç vazgeçmedim hep sütümü sağdım ama tabi ki hiçbir zaman yeterli olmadı bu ay sağlık ocağına takip için gittiğimde 1 kilo 300 gram almış mamayı 90 100 cc veriyorum anne sütü de alıyor sütümün arttığını hissediyorum içtiğinde lıkır lıkır oluyor ve sonrasında genelde kusuyor sanırım mama ile ikisi fazla geliyor mamayı bırakan anneler nasıl bir yol izledi ne yapmayalım acaba kilosunun düşmesinden korkuyorum