Glshknt Arkadaşlar kızım hep ishal yaklaşık 3 hafta oluyo 9 aylık ek gıda çok fazla almıyor. Neden olabilir bilen varmı? Ne yapmalıyım
Ugggg Glshknt bağırsakları güzel çalıştığı için olabilir yada ishal olduğu günler içinde verdiğin biseymi dokundu usutmuste alabilir ek gidada aliyomus şeftali suyu bindene istersen kayısı kabızlığa şeftali ishale iyi gelir derler