smeyyed Ümran tıp da ümit hanım vardı ona yaptırdım , iki sene oldu 300 liraydı galiba ben çok memnun kaldım, gittik hemen iğneyi yaptı uyuşturdular biraz bekledik 15 -20 dakika filan sürmedi kesilmesi , sonrasında bi hafta sonraya kontrole gittik nerdeyse iyileşmişti