Kızım 5 ay 5 günlük. Sadece anne sütüyle besleniyordu fakat son bir kaç gündür emerken ağlamaya başlıyor doymadığını düşünüyorum ki dün kontrolümüz vardı çok az kilo almış doktor mamaya başlayalım dedi. Süt Alerjisi olduğu için tıbbi mama verdi fakat bebeğim biberondan içmeyi sevmiyor anne sütünüde içmiyordu biberondan. Kaşıklada deniyorum ama yinede yemiyor mamayı. Alerjisi olup Hipp organik kaşık mama kullanan var mı aranızda? Doktora sordum bunlarda da süt var verme dedi Alerjisi olduğu için ek gıdaya da başlatmadı. Hala aç kalıyormuş gibi hissediyorum. Doktoru dinlemeyip kaşık mama versemmi çok kararsız kaldım.