****Merhabalar uykusuz ve güzel anneler ****
Benim kızım 11 aylık 4 ayından beri uykumuz geceleri hiç yok ****
Ve inanın ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım uykusuz bir insan nasıl olursa öyleyim şuan gece 10 en geç yatış saatimiz 4 ten son yada 4.30 dan sonra asla gündüzleri uyutmuyorum ama yinede bana mısın demiyor tek uyku yaptırsamda yine aynı yine aynı geceleri emmeye uyanıyor ama 2 çekiyor sonra gözler kapalı yatakta dönerek ağlıyor nerde hata yapıyorum ben
Bu arada gündüz max2 saat uyutuyorum toplam
Değerli bilgileriniz ve cevaplarinız için şimdiden teşekkürler…