Bugün bebeğim 3 haftalık oldu mastit yüzünden göğüs uçlarım yarıldı süte kan karıştığı için veremiyorum mecburen mamaya başladık 60 cc veriyordum ama sürekli acıkıyordu en fazla 1 buçuk saat sürüyordu tekrar ağlayıp yemek ve emmek istemesi. Dün 90 cc vermeye başladım şimdi 2 buçuk en fazla 3 saatte bir acıkıyor ama bu seferde çok yedirip yedirmediğimi merak ediyorum siz ne kadar veriyorsunuz ??