mervedefnemehmet alerjis olabilir kesinlikle doktora gitmelisin. 4 haftalikken banyo sonrasi bebek yagi sürdüm ve cok kötü olmustu yüzü boynu bogazi kulak arkasi cok kötü olmustu sari akintisi bile vardi gözleri de sismisti :( halbuki ilk defa kullanmamistim hemen doktora götürdüm alerjik dedi degisik bisey yedin mi diye sordu hazir sütlü kahve ictim demistim sonra da dün aksam yag sürdüm diye anlatinca hemen anladi yagdan oldugunu kesinlikle önermedi. Cok kuru cildi varmis zaten genetik olarak mustelanin steletopia serisini önerdi cok da iyi geldi 3-4 güne düzeldi yüzü hemen