Alin6272 bende gecen hafta aldım daha iki kez yaptım. Pastörize süt kullanıyorum ve her kavanoza hemen hemen bir tatlı kaşığı maya koyuyorum önceki yaptığım yoğurttan yani sonra 43 dereceye ayarladım ve 9 ya da 10 saate ayarladım ikiside başarılı oldu