Edalikuzusu bende hassas olduğum için o soruyu sordum. Keşke şahsın kendisi cevap verseydi, ona sormuştum çünkü. O ne cümle kuracaktı bi baksaydık😉 bi anlatsaydı lafları☺️ Bir sürü üzgün emoji varken onu kullanmış, ve anlamı oldukça fazla. kaosu seviyor belli ki. Neyse size iyi gunler diliyorum🙏🏻