Önerilerinizi bekliyorum 2 sylik kizim var son günler cok zorlaniyorum emzirmekde bazen r ed ediyor memeyi bazen emiyor ama sadece 5 dakika ilk dogdugunda 10 dakika emiyordu sadece 5 dakika emiyor birakiyor nekadar emdiginide göremiyorum biberonla verdigimde red etmiyor ve 100 ml anne sütü iciyor Aranizda bebegi sadece 5dakika eme. Varmi bazi anneler yarim saat felan emziriyorum diyor sasiriyorum daha uzun emmesi icin ne yapabilirim acaba