2 aylıkken gittiğimiz hastanede tip 2b kalça gelişim geriliği dendi, 3.ay tekrarı istendi yine aynı hastanede çektirdik yine tip 2b ydi.. doktorumuz ortopedi doktoru görsün dedi. Farklı hastaneye gittik tekrar çektirdik hiçbir şey yok bu çocuğun kalçasında dediler. Ama içimizde şüphe düştü. 700 tl verdik prof a gittik. Hiöbir şey yok dedi.
çok ileri seviye çıkmadıysa ölçünüz farklı hastanede de çektirin derim