Merhaba 💐
36 haftalıkken bi gün baş dönmesi ve bulantı şikayetlerim başladı. Tam bi hafta sürdü. Ne yesem çıkardım su bile içemedim😓başımı yastıktan kaldıramıyordum sürekli yattım bi hafta😔özel hastaneye gittiğimde herşey normal ddiler. Devlet hastanesine gittik,tahlil yapıldı bebeğe falan bakıldı onlar da herşey normal ddiler gönderdiler. 1-2gün bulantılarım azalsın diye serumun içinde ilaç verdiler ve tam bi hafta sonra geçti (bu bi haftada 5kilo vermişim😔)
38.haftada Doğum yaptım
şu an oğlum tam bir aylık oldu ❤️
Dün sabah başımda bi sersemlikle uyandım ani hareket ettim herhalde geçer ddim umursamadım baş dönmesini. Çarşıya çıktık fakat ben sanki sarhoş gbi hep sağ tarafa doğru sendeledim tüm gün bulantı ve baş dönmem devam etti.
eşim hastaneye gidelim ddi ama yine herşey normal deyip eve gönderirler diye gitmedim. Oğlumuzu da hastane köşelerinde süründürmek istemedim evde emanet edeceğimiz kimse yok çünkü.
Uzun oldu kusura bakmayın ama sorum şu kuzular
benim gbi bu sıkıntıları yaşayan var mı aranızda ?😓