Kızlar evinde gümüş böcegi sorunu yasayan var mı? Bu eve yeni yaşındık bir kac ay oluyor yani. İlk balkonda gördüm e balkondur normaldir diye hic dert etmemistim sonra yatak odamızda,sonra koridorda yavru gördüm sonra kücük odamızda yerde ölmüş bi tane buldum ve bugun mutfak tezgahımda yavru yine gördüm artık delirmek üzereyim lavanta kokusunu sevmezlermis diye evimi lavanta kokulu suyla siliyorum ev kapılarının altları hep delik bosluk acaba ordan mı geliyor diye oralara da lavanta suyu sıkıyorum gelmesinler diye ama hep görüyorum bir yerlerde😫😫😫 böcek de en igrendigim seydir Allah affetsin. 14aylık oglum var korkuyorum görse alır agzına bile atar her seyi agzına atıyo. Nasıl kurtulucam bunlardan basına gelip de kurtulan var mı? İlaclatmayı düşünüyorum ama dedigim gibi oglum her yeri yalayan ısıran bi cocuk oyun oynarken gidip bi an masanın kenarını yalıyo ısırıyo, kapıları yalıyo aklınıza gelen gelmeyen herrr yeri ısırıp yalayıp tadına bakmıstır😅😅 ilaclatmaktan da korkuyorum bu yüzden acaba cocuga zarar verir mi diye ama bu böceklerle de yasayamam cok igreniyorum😢😢😢 yyardım lütfen