Prenseslinam Saclarimi kestirmistim yazin simdi çok pismanim saclarim kıvırcık karisim yağ vb.birşeyler var mı önerebilceğiniz
Nilunas Prenseslinam uçlarından kestirmelisin canım☺️ eğer yavaş uzayan bir yapıdaysa ne yapsan boş 🥰 kendimden biliyorum,😅bide sağlıklı beslenmekte iyi geliyor saçlara
anayimbenn Prenseslinam native base bakımını yaptır güvenilir bir yerde çok iyi mükemmel özellikle kıvırcıklar için