Gupssse Merhaba kızlar tek memede kalan biri olarak geçen burda bir arkadaş emzirme sondası al demişti ne eczane ne medikal de yok anlamadım yani resim gösteriyor eşim yok diyor hep gören bilen var mı ?ankaradayım bi de;(
Egemenim64 Gupssse Bende bugün sipariş verdim biberon kullanmamak için şırınga yada biberonda kullanabilirsin renkli kısmı biberonun içine koy o şekildede geliyomuş bebek emdikçe daha kolay olur evde biberon vardır
Gupssse Deletedmom5284 sizin aldığınız kaç numara ? Her numaradan 1 tane olack şekilde set yok sanırım nasıl olcak peki büyüdükçe sürekli bundan mi alacagiz
Deletedmom5284 Eylusunannesiii biberon vermemek için memeye sonda takıp emzirirek mama yada sağdığımız sütleri veriyoruz 🤩
Gupssse Eylusunannesiii tek memede kalan meme reddi yaşayanlar için bulunmuş bir yerli mali icadiymis.kullananlar çok memnun
Deletedmom5284 Eylusunannesiii benimki memeyi emmediği için yapmıştım canım 1 belki 1 buçuk ay kadar bu şekilde uğraştım memeye döndürmüştüm 😥
Mervegrmc Deletedmom5284 merhaba bende şu an parmağıma bu sondayı takıp vermeye çalışıyorum meme reddi yaşadığımız için ama birsey sormak istiyorum bugün 4 gün oldu ara ara memeyi teklif ediyorum ama hala kafa çeviriyor siz ilk nasıl tutturmayı başardınız anlatırsanız çok sevinirim
Gupssse Egemenim64 tam aklımdaki soru işaretini çözdün ağzın bal yesin biberona koyunca hortumdan geliyor demk çok saol cnm🥰
Gupssse Egemenim64 ya benim anlamadığım 10 tane var diyor ama 4 numara ve 5 numara .bebeğim 4 buçuk aylık küçük olur diyor bi yerde siz nasıl aldınız acaba
Egemenim64 Gupssse trendyoldan aldım canım 5 numara aldım bebeğim 1 aylık senin 8 numara alman lazım trendyolda Upsilac isimli satıcıda 8 numara var canım indirim varken alabilirsin