Utkucan bende arzum superstar modeli var. Jilet gibi dümdüz kuaför fönü ya da düzleştiricilerin yaptıgı gibi seviyorsanız hoşunuza gitmez. Ben cogu zaman acil bi yere cıkmam gerektiginde sacım da evde hep toplu oldugundan dayak yemis gibi sacma sapan olur açınca, öyle durmasın diye hızlıca bununla geciyorum ne kuaförden cıkmıs gibi jilet dümdüz olmuyor ama biraz daha hacimli hafif kabarık günü kurtarıcak kadar düzleştiriyor en azından