Ben 11 yıl önce yaşadım canım , seninkinin boyutu ne kadar bilmiyorum ama benim parmağım kırılmıştı , iki tane vida gibi bişey takılmıştı , biri içindeydi diğeri dıştandı , dışardan olanı doktor bir saniye içinde hızlıca cekti çıkardı , acı hissetmeye vaktim olmadı düşün 🥲🥲korkma bence acı hissetmezsin