Normalde salon takımım var tam takım kullanmıyorum orayı 5 senedir evliyim boş boş duruyor orad oturma odamda aynı salon takımı var sadece 2 3 lü koltuk 2 berjer var ama artık bunları balkona koyup L koltuk almak istiyorum. Misafir için zaten salon var, kullanımı nasıl acaba ?