aselannesi33 3 ay 22 günlük bebeğim bu bi kaç gündür mız mız mırıldıyor inliyor çözemedim iyi gibi görünüyor ama neden böyle olduğunu anlamadm salyası çok akıyor ve damakları kaşınıyor acaba diş mi diyorum 🤦🏻♀️
Findikzadem aselannesi33 olabilir benim oğlum 3 ayına 2 gün kala çıkardi huzursuzdu eli sürekli ağzındaydi ihtimal vermedim bir baktım ki minicik dişinin ucunu gördüm
Papatya_Kizim aselannesi33 bizim de aynı zamanlarda huysuzluk meme reddi agız da akma eli sürekli agzındaydı diş sandık hatta mama aldım maalesef dişi agrıyor emmiyor dıye diş kasıyıcı veriyoruz tetagil bile verdim doktora götürdüm diş belirtisi yok dönem dönem olabilir dedi diş diye düşünüp benim gibi bişey vermeyin bari doktora göstermeden 😅
aselannesi33 Findikzadem Ayy erken daha ya 🤦🏻♀️ bide tükürüyor 4 5 gündür böyle başka belirtisi var mı ki
Findikzadem Sgma huzursuzluk vardı eli ağzındaydi sürekli dişinin ucunu gördükten sonra birkaç gün ateşlendi birde biberonu kabul etmiyordu diliyle itiyordu
Findikzadem aselannesi33 erken evet ama bir sıkıntı yok dediler bize her bebek aynı olmuyor bizimkiler erkenci olabilir 😃
aselannesi33 Papatya_Kizim Gaz bitti şimdi de atakları mı başladı yani bi bu eksikti 😅 ya aslında bende götürmek istiyorum doktora ama eşim istemiyor hastalıktan dolayı 🤷🏻♀️