Benilde ilk tuhafima gitti öyle görünce. Sonra arastirdim; anne sütünün hem sulu kismi var hemde yagli. Ön süt ve son süt olarak geciyor. Bebek ilk ön sütü iciyor yani sulu kismi susuzlugunu gidermek icin sonra da son süt yani yagli kismi karnini doyurmak ve kilo almak icin ☺️ Süt biberonda bekleyince sulu ve yagli kimsi ayriliyor dogal olarak isitip hafif calkalayinca yine birbirinle özlesiyor bir skinti yon yani ☺️