Ebebekten birtane manule ates ölcer var ( babyjem bakim setinden cikan) cok yavas ölcüyor. Ölcene kadsr bebegim bunaliyor zaten yerinde durmuyor. Birde kanz markasinin elektronik atws ölceri var ama dogru ölcmüyor 😵💫 sürekli food yazisi cikiyor ve 32-33 derece gösteriyor anlamadim gitti 🤷♀️
hangi ates ölcerini kullaniyorsunuz? Öneriniz nedir?