esrujj
esrujj 7 ayllıkken bı sabah sankı uykusu, gelmiş gıbı kendını bırakmıştı şaşırdık elini yuzunu yıkadık kendne geldı daha sonra gun içerisinde yıne aynı oldu sankı uykusu, gelmş gını duraksıyo ve hamur gıbı oldu eşim işteydi pazar gunu olmuştu gelince hemn acile gıttık doktra anlattk doktr havale yada nöbet olabılır demıştı bizi acil olarak üniversiteye yonlendırdı acılde eeg çekıldı ve epilepsı tanısı kondu şuan 13 aylık ve daha boyle bişey olmadı çok şukur ilaç kullanıyoruz 2 yıl içerisinde tekrarlanmassa ilacımızı kesicek erken tanı çok çok önemli rabbim bütün kuzulara şifa versin