Arkadaşlar bazada devasa yer kaplayan artık bi işimize de yaramayacak gelinliklerinizi ne yaptınız Allah aşkına, minik yanıklar var benimkinde satamıyorum da o yüzden neredeyse alıp çöpe atıcam ya ne yapacağımı şaşırdım ev zaten küçücük her yer eşya dolu 🤦🏻♀️