Merhaba anneler googlede atak hesaplama diye bi uygulama var, ama benim kafam çok karıştı. Uygulamada gebeliğin 40 haftası hangi gün tamamlanıyorsa onu girmenizi soyluyor, ama benim bebeğim iki hafta daha erken geldi, ben oyle hesaplıyorum. Yani uygulamaya göre bu iki hafta kayıp. Hic anlamadım çok saçma değil mi. Sizden bilen var mı