Anneler bende kız annesiyim,bu haberleri duydukça 6 aylık kızımı ne kendi anne babama nede kaynana ve kayınbabamlara bırakasım geliyor, çok korkutucu yaa,kimseyi tanıyamıyorsun kendi babamdan değil de kayınbabama çok tanımadığım için çocuğuma een ufak dokunmasından bile rahatsız oluyorum artık bende takıntı oluyo anneler kimseyi kırmak ta istemiyorum, ama kayınbabamın kızımı çok sevmesini de istemiyorum 😭😭ne yapmam gerek Allahım bazen keşke kayınbabam deil de sadece kaynanam olsaydı diyorum içim daha rahat olurdu bide b3nim eşimin 35 yaşında bekar amcası var o da kızımı kucağına alıp seviyo,eşim çok iyi biri ondan böyle şeyler yapmaz diyo ama ben güvenemiyorum,dokunmasını istemiyorum sizler napıyosınuz