Aynı durumu bizde yaşadık .zor evet onu öylece ıkınırken sadece seyretmek bir şey yapamamak.. 4.ayımıza girdik ve bin şükür artık gaz sorunumuz kalmadı kendi başına halleder oldu.☺️ Öncelikle sabırlı olun bu geçici bir süreç çünkü. Damlalar da kullandık ama çöl bi fayda gördüğümüzü söyleyemem. Sadece şu devletin karşıladığı uygun fiyatlı olan metsil biraz iyi geldi gibi. Her emzirmeden sonra gazını mutlaka çıkarın mide de kalırsa bağırsaklara iniyor ve çocuk onu 2 gün sonrası kadar ancak çıkarabiliyormuş. Her öğünün ardından Tane Kimyon kaynatın için ve emzirmeden sonra bebeğe 1 tatlı kaşığı verin sırtına iki pıt pıt yapın çıkarır mutlaka gazı. Bacak egzersizleri karnı içeri çekme hareketleri masajlar filan yapın. Başka yolu yok böyle 3 ay geçirdik 🤷🏻♀️