Anneler bebeğim 4 ay 15 günlük sadece mamayla besleniyo 2,5 ayından beri mama içirmek için savaş veriyorum sadece uykusunda içiyo şimdi uykusundada içmez oldu alerji durumu yok kaç defa doktora götürdüm kilo alımı az ama doktor başlatmıyor ek gıdaya biberon değişikliği de yaptım ayna tutarak da denedim çok gazlı bi bebek gazından içmiyo sanıyodum ama değil uyanıkken asla içmiyo zaten ne yapıcam nolur akıl verin ?😥