ASL_93 Günaydın hanımlar. 2,5 aylık bebegim var. Bugünlerde gözlerini çok şaşı yapıyor. Acaba burnuna mı bakıyor yoksa gözde kayma vs bişey mi var doktora mı götürsem??
Ysmndfne ASL_93 normal birşey kırkmayın zamanla düzelecek benim bebeğim de 10.Cu ayına girdi oldu hala şaşılır var ,doktorumuz bir yaşına kadar normal düzelmezse göz dr,na götürürsünüz dedi
asli_gulmina ASL_93 benim kızımda 6 aylık sol gözü çok hafif içe gidiyor yan baktığında dr götürdüm sinir sistemleri daha tam gelişmediği için dedi 1 yaşında herşey normale giriyor dedi 1 yaşından sonra düzelmezse sorun dedi
Kubraybars ASL_93 gayet normal kuzum 🤣 bende korkardım ilk baslarda sonradan düzeliyor merak etme hatta çok komik oluyorlar ya off özledim resmen bebisimin o günlerini
ASL_93 Kubraybars ya evet cok tatlıda görünüyor ama bi yandan da korkutuyor gözleri öyle kalacak falan sanıyorum hemen yapma yapma annecim diyorum tabi beni anlamıyo😂😂 teşekkürler yanıtladıgınız icin
Mavis34 ASL_93 henüz çok ufak olabiliyor öyle büyüdükçe net gördükçe düzeliyor genelde 6 ay civarı bir göz muayenesine gidersiniz gecmezse