Merhaba arkadaşlar ben tedavi ile 3 yılda hamile kaldım ilac tedavisi aşılama falan sonucu adetim cok duzensizdi 15 güne bir oluyordum mesela bazen 40 günde o şekilde dogum yapalı 1 yıl oldu adetim duzelmisti ..dun adet oldum bu ay kanamam zaten afedersiniz ama parçalı gibi oluyordu şimdi ise beyaz akıntı gibi birseyle karışık parçalı doktora mesaj attım sebebi ne olabilir diye devam ederse gel demiş ama normal doğum yaptıktan sonra hastane fobim başladı alttan muaneye korkuyorum başına gelen var mı sebebi ne olabilir