Adababy sosyal medyadan az once gordum ve detayini okumaya bile yuregim dayanmadi.. insanlar neden nasil bu derece cani, vicdansiz, gaddar, onursuz olabilir aklim almiyor.. yanlislikla birinin kalbini kirdigimda bile yastiga basimi rahat koyamam ben yaa.. bu insanlarla bir arada yasamaya nasil devam edebiliriz bilemiyorum.. yuregim karariyor nefret kapliyor icimi.. offf off.. allahim boylelerinin cezasini cehenneme birakmasin insallah. Su kisacik omrumuzde bize bunlari yasatanlarin sebep olanlarin canak tutanlarin yardim yataklik edenlerin bin belasini versin insallah!