Merhaba oğlumun sağ burnu tıkalı napsam açamadım nefesinde hırıltı vardı dün serum fizyolojik uyguladım nette anlatıldıgı gibi bütün pislikler çıktı ama sanki hala var biseyler sağlık ocagına gittim bugün öyle yapmamam gerektiğini ve aspiratörde kullanmamam gerektiğini söyledi o serumdan bi kaç damla damlat bekle diyor siz neler yapıyorsunuz burun temizliğini nasıl sağlıyorsunuz paylaşırmısınız