Prensesannesiiiiiiii takipli oldugunuz doktorunuzun yönlendirmesi daha iyi olur. İkisinin de ilk dozunun aynı anda yapılması ağır gelebilir bebeğe. Benim bebeğime doktor 2. Doz bexero ve ilk doz nimenrix i aynı anda yaptırmıştı. Ama 3 aylıksa ve daha yaptırmadıysanız rota aşısını yaptırabilirsiniz.