Aysenurl ben verebildim. Kaçamaksız duramıyorum. Ve öyle şok diyetler inanmıyorum. Beslenmenin sürdürülebilir olmadığı durumlarda malesef o kilolar geri alınıyor. Ben şöyle yapıyorum diyelimki dün 4te sizin yediğinizi yedim. Bugün sabah yumurta ve çiğ sebze ağırlıklı bir kahvaltı yaparım. Öğlen yoğurt yulaf geçiririm. Akşam çorba+protein. Denge her şeyden önemlisi. Sonsuz akadar pizza makarna hamburger yemeyecek değilim. Ki bu düzende 74ten 58e düştüm, ha herkes gibi 2 ayda değil de 5ayda ama olsun. Şimdi 63 kiloyum tekrar düzene döndüm, haftada yarım kilo yarım kilo gidiyor, kaçamakların boyutuna göre.