Iyi aksamlar
Düsün düsün bu saati buldum ama icim rahatlamadi
Nisan 15 te dogum yaptim ve yaptığîm andan itibaren kaynanamin gercek yüzünü gördüm
Sezeryan dogum yaptığım icin s;tüm hemen gelmedi kaynanamdan duymadigm laf kalmadi gece oldu oda oda dolasip herkese anlatti cocugumu bana vermiyordu mama veriyodu ben dikislerimden dolayi rahat hareket edemiyordum bebege mama verirken senden sonra doğanlar analarını emiyolar sen niye emmiyosun diye syleniyordu sabrettim ama patladim sonunda cok agladim esime anlattm bu durumu oda annesine laf sylemis ordan tekrar bilendi bana dogumdan sonra 1 hafta kadar gelip gittiler baktik annesinin durcagi yok esim evden kovdu gelmeyin bi daha diye sonra ne aradilar ne sordular bugun bayram diye kalkip gittim ama annesi konusmadi benimle bende tavir yaptm sizce dogmu yaptim vicdanm biraz rahatsiz .