Aysu909 Merhaba erkek bebeğinde Hipospadias yani peygamber sünneti diye geçiyor nasıl bir yol izlediniz süreç nasıl işliyor belki daha önce konuşuldu ama doktor ameliyat olucak deyince çok korktum algılayamıyorum tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim.
Ogullarinaasikanne Aysu909 eltimin oglu oyle dogmustu ama bildigim kadariyla aşağı doğru isedigi için Ankara da bir operasyon gecirdi 2 yasinda su an bir sıkıntısı yok şükür
Bebegimm1 Aysu909 erkek kardesim sunnetli dogmustu doktor ameliyat olucak etmisti normal sunnet gibi dusunun suan buyudu hic bir sorun yok
Minikoglumm15 Aysu909 çok zor bi süreç canım. Biz 2 ameliyat olduk. Delik pipi den bayağı aşağıdaydı. Pipi den işemiyodu. Evet sünneti ilk ameliyat da yaptı ve sünnet derisini ameliyat da kullandığı için sünnet sakın yaptırma. Allah yardımcın olsun canım bizim şuan kontroller kaldı zor yani iyi bi doktor çok önemli
Rainyellow Aysu909 @Bayezidin_annesi kızlar öncelikle hiposadias bir hastalık adı tıpta peygamber sünneti diye geçmiyor halk arasından geçmişten gelen bir ağız alışkanlığı lütfen peygamber sünnettli demeyin çünkü bu bir hastalık (peygamber sünneti aslında bebeklerin sünnetliymiş gibi ucunun açık olması na nedir yani yarı sünnetli gibi düşünün
Bayezidin_annesi Aysu909 bizde peygamber sünnetli doğduk cerraha kontrole gittik çişini yaparken aşağı akmıyorsa sıkıntı yok zaten pipisinin deliği sınırda dedi tam aşağıda değil dedi o yüzden bize ameliyat gerekmedi gerek yok ameliyata dedi doktorumuz şuan 9.5 ayligiz hala bir sıkıntımız yok 2.5 aylıkken sünnet oldu
Aysu909 Bayezidin_annesi Allah bağışlasın. Bize ameliyat dediğine göre aşağıda demek ki. Tam açıklamada yapmadı bizde bilemediğimizden bişey de soramadık ama kesinlikle sünneti önermedi. Teşekkürler cevabınız için.
Rainyellow Aysu909 içinizi ferah tutun idrar deliği ne kadar aşağıda çocuk cerrahıyla mı götürüştünüz
Aysu909 Rainyellow görüştük ama ne kadar aşağıda felan söylemedi bizde tecrübesizlik bilmiyoruz sormadık. Sadece ameliyat olacak sakın sünnet etmeyn dedi 4 yaşını bekleyin dedi. Psikolojik olarak 2-6 yaş arası sünnette etmeyin diyolar ne yapılıcak bilmiyorum evet tedavisi var ama çok üzücü bir durum çok üzülüyorum gerçektenn.