Mutlubiranneee dışarıda yürüyüş yapıp yaprak toplayarak hem yapraklar hakkında hem de sonbahar hakkında sohbet edebilirsiniz sonra eve elince topladığınız yapraklardan sonbaharı anlatan bir yapıştırma yapabilirsiniz.(Ağaç çizersiniz içine yaprakları yapıştırır koyar) ya da sayfanın bir kısmına ağaç çizersiniz onun içini boyamasını isterseniz diğer kısmında ise aynı şeyi ya yapıştırarak ya da boyayarak yaptırırsınız hem mevsimleri öğrenir