ebruli_pyz İkizlerim burnu akıyor ve hapşırıyorlar evin içi 22 derece vücut sıcaklıkları 35.8 ile 36.0 tek sweat vardı üstüne penye yelek giydirdim iyi mi yapmışım acaba ay hastalık beni stres ediyor
IceLady ebruli_pyz yeleğe gerek yok bence. Oyun oynarlar terleyebılırler. Ayakları sıcak olsun muhakak corap panduf vs Eskiler hep derler kız cocugu ayaktan erkek cocugu kafadan diye :) geçmiş olsun
Ayazinannesi3001 ebruli_pyz bence ince yelek her zaman giydirilmeli. Sonuçta biz bile sadece sweat giyince üzerimize hafifte olsa bir hırka giysek daha iyi hissederiz. Bence ayağına ev patiği (panduf tarzı.) Altına bir polar pijama (inceler oluyor ben ondan giydiriyorum) üste de penye uzun kollu ve ince bir yelek. 😘