Fatmallper1 korkmayın çok korkulacak bir durum değil ama hemen doktora gidin geciktirmeyin bende de genetik olarak kan pıhtılaşması vardı hamilelik dönemince kan cıvıltıcı iğne kullandım ama müdahale edilmezse pıhtı atabilir bir anda o yüzden iyi bir doktora gidin pıhtılaşma falan ne aşamada bakılsın tabi ben şuan bildiğim anladığım kadarı o söylüyorum doktor baksın öncelikle iğne aspirin gibi basit tedavilerle düzelir