linamommmmm Çok normal canım. Her bebekte olan şey. Kiminde 2 ay kiminde 3 kiminde 6 ay ilerler. Kolikse süre uzuyor. Çingene beşiği onu sardığı için rahatlatır. Eve klasik çingene beşiği kurabilirsin. Sindirim sistemi daha oturmadı. Gazını kendi çıkarabilecek kıvama gelince rahatlayacak. Gaz damlası versende bir mucize olmayacak. Gün aşırı ılık duş aldır akşamları. Doğru gaz çıkarma yöntemleri için youtube da video var. Onları izle. Sürekli bu hareketleri yap. Büyük ölçüde rahatlayacak bebeğin